kajsaflorello

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av kajsa stigell - 26 januari 2012 15:05

nu va det ett tag igen sedan jag skrev men har haft lite mycket med hästen, stallet, skolan, familjen och sånt där som alla har typ så därför vart bloggen lidandes.


Imorgon skall flurre och jag till vetrerinären för att ta reda på vad de är som gör att han kliar sig så. hon som jag pratade med inne i karlstad tyckte de lät konstigt att han kliar sig och sa att hon hoppas att vi får reda på vad de är för fel på han imorgon. för jag har slutat med kornet/kornkross pga av stärkelsen. tänkte om de va de som gjorde att han kliade sig så. har även bytt från spån till torvv men han slutar ju inte klia sig iallafall.


idag har jag ridit sackum och va roligt de va att rida en häst man aldrig suttit på. men blir så mesig vårgar knappt ta i tyglarna på andras hästar för är så rädd för att göra fel när jag sitter på dom... men kul va det iallafall. han är en sån fin och mysig häst att sitta på...


skall jobba ikväll också 18-21.


nej nu skall jag göra lite annat hade bra love k.

Presentation


Jag heter Kajsa är 23 snart 24 år. Har hållit på med hästar nästan hela livet. Bor i karlskoga med min sambo, min son på 3år, mina två katter och min hund "Baileys". Hästen som ni troligtvis förstår heter Florello "Flurre", han är e: Castello646, u: Flora

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Florello

Florello
-1992-
e: Castello646   u: Flora
ue: Ursus
Äg: Kajsa Stigell

Felicitas 119

 

             Felicitas 119

                 -1997-

e:faveur          u:Dimitress       eu:damenstolz


Ovido - Quiz & Flashcards